Liebster Award Nomination!

Îi mulțumesc lui Dede de pe blogul Praf de stele pentru nominalizare! Nu am mai primit vreo leapșă până acum, dar niciodată nu e prea târziu.

Înainte de a începe leapșa propriu-zisă aș dori să spun câteva cuvinte.Știu că au trecut luni bune de la ultima postare pe blog și că nu am mai scris nimic însă am fost ocupată cu facultatea și alte treburi. Pe parcursul acelei perioade am citit un pic și pe urmă am intrat într-un reading slamp. Toate bune și frumoase mi-a revenit pofta de citit și aș vrea să scriu recenziile cărților pe care le-am citit în ultima perioadă. Am citit și benzi desenate însă nu cred că le voi recenza.

Acum să revenim la leapșă. Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

Întrebările la care am fost nominalizată să răspund…

1. De la ce autor ai citit cele mai multe cărți?

Cu ajutorul site-ului Goodreads am descoperit că cele mai multe cărțile pe care le-am citit au fost ale autorului japonez sau mai bine zis artist manga, Masashi Kishimoto. Exact! Creatorul fenomenului Naruto. Am citit toate cele 72 de manga pe care le-a publicat. Inițial le-am citit în format electronic, însă acum încerc să fac rost de edițiile 3-in-1. Adică o ediție cuprinde 3 volume din serie. Iar mie mi se pare chiar foarte practic și ieftin. Pe un volum dai aproape 45-50 de lei(Okian-Cărturești), iar pe o ediție din aceasta dai 64-67 de lei, ceea ce mi se pare mult mai ieftin, având în vedere că primești în schimb 3 volume..

2. Cea mai bună serie pe care ai citit-o până acum?

„Vampirii din Morganville” de Rachel Caine, deoarece este o serie care m-a captivat încă de la primele pagini și nu m-a dezamăgit în nici unul dintre volumele pe care le-am citit până acum. Poate că vampirii sunt clișeici și chiar și eu îi consider astfel, însă această serie mi-a arătat că este foarte bine scrisă, personajele sunt interesante și se maturizează, iar acțiunea este mereu acolo. Pe langă toate acestea Rachel Caine combină povestea cu elemente de chimie, fizică sau alchimie, lucru care pe mine mă bucură, având în vedere că sunt fascinată de aceste domenii.

3. Un moment important din viața ta de cititor ?

Cred că un moment important din viața mea de cititor este momentul în care îmi cumpăr cărți. De ce? Ei bine, cu toții avem în bibliotecă cărți necitite încă. Și nu într-un număr mic, ci unul mare. Raftul meu de cărți necitite este plin și nu știu exact câte cărți numără. Iar acest lucru e puțin deranjant. Să cumperi cărți și raftul cu cărți de citit să dea pe afară. Așa că am abordat un proiect al booktuberiței Catriona de la Little Book Owl. Aceasta spune că va citi un anumit număr de cărți din cărțile pe care le are de citit și abia apoi își dă voie să cumpere alte cărți. Mie personal îmi place acest proiect și momentan chiar nu ar trebui să îmi mai cumpăr cărți, deja am destule și portofelul este supărat pe mine.

4. Cam câte cărți numără biblioteca ta?

Pfff, nu știu. Și nici nu pot să le număr. Sunt împărțite, o parte la părinți acasă iar cealaltă la mine. Dar sunt destule. În jur de 100 sau chiar mai mult.

5. Citatul preferat?

 

6. Aștepți cu nerăbdare ca o carte anume să apară și la noi?

Nu neapărat. Însă mi-ar plăcea să se publice „Sweet” de Tammara Webber.

7. Ai vreun obicei prost legat de cărțile tale?

Nu se poate numi chiar obicei, mai mult tic aș putea spune. Îmi place să stau în fața bibliotecii mele și să mă uit la ea. S-o privesc. I know, creepy! 😂

Mai am un obicei, acela fiind să nu împrumut cărți. Mie frică să îmi dau cartea altei persoane neştiind dacă o să îi îndoai colțurile sau să îi păteze paginile cu știu eu ce. Deci? Mai bine să nu împrumut.

8. Care este ultima carte pe care ai citit-o?

„Blestemul zorilor” de Lavanda Călina. ❤

9. Numește trei dintre cărțile tale preferate. Descrie-le pe fiecare în 2-3 cuvinte.

„Marea călătorie a lui Amy&Roger” de Morgan Matson~relaxantă, deosebită.

”Moștenirea ucigașă” de Gareth P. Jones~amuzantă, captivantă.

”Blestemul focului” de Chloe Neill~interesantă, magică.

10. Ce gen de lectură nu ai aborda niciodată?

Nu am citit niciodată biografii sau autobiografii. Însă nu cred că aș încerca. Nu m-au atras niciodată și nici nu cred că mă vor atrage.

10 lucruri despre mine:

1.Culoarea mea preferată este albastru.

2.Îmi plac la nebunie pisicile, mai ales cele grase.

3.Ador Japonia, tot ce ține de această țară. Îmi place foarte mult cultura lor, costumele lor, modul în care trăiesc și cum își aranjează locuința. Aș vrea într-un viitor apropiat să vizitez Japonia.

jjj

4.Îmi place să citesc în engleză. În ultimii 3 ani am citit foarte multe cărți în engleză care m-au ajutat în înțelegerea mai bună a limbii. Pe lângă acest lucru îmi place să citesc jocurile de cuvinte sau vorbele cu dublu sens, sunt amuzante și îmi plac nespus de mult.

5.Sunt fană înrăită American Horror Story și abia aștept noul sezon!

6.Iubesc trupa The Pretty Reckless!

7.Mi-ar plăcea să locuiesc la munte. Înconjurată de brazi și să respir aer proaspăt și curat. Să îmi beau cafeaua pe verandă cu o carte în mână.

8.Îmi place să admir peisajele, oamenii din jurul meu, obiectele. Probabil este un tic însă îmi place să privesc și să descopăr lucruri noi, poate chiar indicii.

9.Îmi mai place să desenez. Ador cărțile de colorat.

10.Anotimpul meu preferat este iarna. Oare de ce? Răspunsul corect este Crăciunul. Și pe lângă acest lucru mai sunt peisajele magnifice cu brazii împodobiți cu zăpadă și parcurile ce se scufundă sub fulgii de nea.

Întrebările mele pentru blog-urile nominalizate:

1.Care este personajul tău preferat?

2.Cum a început această pasiune pentru cărți?

3.Care ar fi dream cast-ul perfect, după părerea ta, pentru cartea ta preferată?

4.Dacă ai primi un cupon care ți-ar putea îndeplini o dorință, ce ți-ai dori?

5.Care este filmul tău preferat?

6.Ce gen de cărți preferi?

7.Ai un lucru pe care îl iei constant după tine?

8.Descrie-te printr-un cuvânt.

9.Care este ultima ta obsesie?

10.Ce carte ai recomanda unei persoane pe care abia ai întâlnit-o?

Blogurile nominalizare:

The Sagittarius Books

Jessie’s Blog

Equilibristic on words

Secretele Cărților

Whispers at Moonlight

5 gânduri despre „Liebster Award Nomination!

Lasă un răspuns

