Herg Benet. 4 autori. Vama Veche.

Cu o zi înainte de lansare am hotărât că am să merg în Vamă. Eu și încă doi prieteni am plecat la drum în ziua cu pricina. Aproape 2 ore de mers cu mașina de la Cernavodă. O oră am stat copilot, să ghidez conducătorul. O dată a trebuit să ne întoarcem din drum pentru că greșisem ieșirea dintr-un sens giratoriu. Și altă dată am încurcat locul de întălnire în care trebuia să ne vedem cu alți 2 prieteni.

Însă aceste momente sunt doar o parte din ce s-a întâmplat în seara de 13 august. O expediție prin Vamă în speranța de a găsi Plaja de Carte mai repede făcând slalom printre oameni. ”Cină” romantică în 5, pe geci întinse pe nisip, având la felul principal shaorma și hamsii. Și altele…

20160813_191414

Am fost pentru prima oară în Vamă și pentru prima oară la o lansare. Asta înseamnă 2x combo într-o singură noapte.

Numai când am văzut locul și oamenii adunați cu cărți în mână, inima a început să îmi bată și mai tare în piept de emoție. Mi-am scos ”Blestemul zorilor” din geantă și m-am îndreptat spre Lavinia. Am dat mâna, am făcut schimb de zâmbete, am făcut cunoștință. Un moment minunat. Lavinia este o persoană foarte ușor de plăcut cu care am reușit să vorbesc un pic. I-am spus că este autorul meu preferat de la Herg Benet, că i-am citit toate cărțile pe care le-a publicat. Am primit un autograf pe singura carte pe care o aveam la mine.

20160816_123013

IMG_20160813_190505

*Cât de curând pot, am să scriu o recenzie cărții ”Blestemul zorilor”.*

Al doilea autor cu care am interacționat a fost chiar domnul Alexandru Voicescu. Un om simpatic. Era la pupitru/casă, vindea unui cititor 2 cărți, ”Rockstar” chiar, și am așteptat să îmi vină rândul. I-am cerut cartea ”Malad”, m-a întrebat dacă sunt sigură că o vreau. De multă vreme voiam să citesc ”Malad”. Am auzit recenzii împărțite despre această carte, însă aș vrea să văd cu ochii mei dacă o să îmi placă respectiva carte sau nu. Așa că i-am răspuns afirmativ.

20160813_191057

20160816_123040

Pe urmă, a început lansarea. Mi-am invitat prietenii să stea, să vadă ceva ce, sigur, ei credeau că o să fie un eveniment cu fosile, plictisitor. Însă s-au înșelat. Le-a plăcut foarte mult, mai ales celui care stătea pe scaun lângă mine. Mi-a spus că a fost captivat de Ioana Duda(”Instinct”). Felul cum a citit din cartea ei, ce a scris în cartea ei și emoția pe care i-a transmis-o.

13920586_1620545724641738_5962879253290013165_n

Pentru mine această lansare a fost ca un vis. De fapt, un vis devenit realitate. Un vis de care m-am bucurat foarte tare și de care sper să mai am parte cât de curând.

Mai jos am să las mai multe poze de la lansare:

IMG_20160813_191720 IMG_20160813_192101 20160813_192938 20160813_194032 20160813_201123

3 gânduri despre „Herg Benet. 4 autori. Vama Veche.

    1. Îmi amintesc cu drag evenimentul. Abia aștept să mai merg la o lansare. Poate în Constanța, dacă se ivește ceva.
      Mulțumesc pentru compliment! Și tu ești drăguță! Îmi place foarte mult cum te machiezi. Ar fi tare dacă ai face un tutorial!
      😘😘

      Apreciat de 1 persoană

      1. Ohhh, pot spune că sunt „timidă” ca să mă expun în fața camerei așa de aproape. :)) Probabil dacă aveam o prietenă cu care să fac acest lucru pe canal, mi-ar fi plăcut să testez și rubrica de make-up. Nu se știe niciodată pe viitor… poate într-o zi! Mersi pentru compliment. :*

        Apreciază

Lasă un răspuns

