”A de la arsenic. Otrăvurile Agathei Christie” de Katryn Harkup

Paisprezece romane şi tot atâtea otrăvuri. Doar pentru că e ficţiune nu
înseamnă că totul este o invenţie. A de la Arsenic. Otrăvurile Agathei
Christie analizează modul în care ştiinţa intervine în opera Agathei
Christie. Scris de Katryn Harkup, chimist şi o împătimită a romanelor
scriitoarei britanice, volumul prezintă o analiză bine documentată a
otrăvurilor folosite de Agatha Christie în paisprezece dintre celebrele
sale romane poliţiste.

 

Întotdeauna m-au atras cărțile Agathei Christie, iar pasiunea a prins contur cu ”10 negri mititei” și nu s-a sfărâmat. Chiar dacă nu am mai citit alte cărți scrise de autoare le-am colecționat și am deja un număr bun de cărți, însă colecția nu este completă. Nu mă deranjeză că le am diferite ediții sau de la diferite edituri, contează să le am. Vreau să am toate cărțile ca apoi să le citesc în ordine.

Pe lângă romanele Agathei mai am o carte scrisă de John Curran, ”Agatha Christie. Jurnalul secret”. Cartea am primit-o de Crăciun acum ceva vreme și nu mai știu despre ce este vorba în ea, însă atât timp cât este vorba despre Agatha eu sunt ok.

Mi-au atras atenția și alte cărți despre Agatha pe care abia aștept să le cumpăr (click pe imagini pentru mai multe detalii):

Și pe langă cărțile cu Agatha am mai găsit o carte scrisă de David Suchet, ”Poirot și cu mine”. David este actorul care i-a dat viață personajului Hercule Poirot din seria de cărți cu același nume. Eu am văzut câteva episoade din serial, însă le-am văzut aiurea, nu în ordine. Oricum, cât de curând voi reîncepe serial.

Voi ce cărți ați citit de Agatha Christie? Sau despre Agatha?

4 gânduri despre „”A de la arsenic. Otrăvurile Agathei Christie” de Katryn Harkup

  1. Am văzut serialul cu David Suchet, și m-a captivat! Nu am citit multe cărți de Agatha Christie (Crima din Orient Express, Zece negri mititei, Misterul trenului albastru, Cu cărțile pe masă), dar mi-au plăcut, și am în bibliotecă altele neîncepute. Sper să mă apuc de 1-2 în această toamnă (am observat că toamna merg cel mai bine), și să descopăr alte cazuri interesante.
    Nu știam de „A de la arsenic…”. Pare interesantă ideea cărții. 😀 Sper să o putem cerceta!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

