Top 5 Wednesday: Books That Took You the Longest to Finish

De curând m-am alăturat pe Goodreads grupului Top 5 Wednesday. Sunt foarte încântată! Acest lucru înseamnă că pot să am cel puțin un post pe săptămână. Având în vedere că nu prea am postat în decursul lunii trecute, m-am gândit că acest lucru este bine venit.

Revenind la subiect, în topul de astăzi am să spun ce cărți mi-au luat cel mai mult să le termin.

5.”Oameni, îngeri și demoni” de Lina Moacă.

12790156_1006332386102610_1990577283_o

Cartea mi-a luat 3 luni s-o citesc. Putea să-mi ia mai puțin, dar am început-o aproape de începutul sesiunii și a trebuit s-o las mai moale cu cititul.

(Click pe copertă pentru recenzie.)

4.”Urzeala tronurilor” de George R.R. Martin

untitled

Am citit cartea în 6 luni. Mi-a luat atât de mult deoarece am prostul obicei de a mă apuca de o carte stufoasă în perioadele importante din viața mea. #bac#admitere

3.”Haunting secrets” de Marie Higgins

Această carte am citit-o tot în 6 luni, dar aici motivul este diferit. De la jumătate cărții am început să mă plictisesc.. Ideea cărții este interesantă și am fost foarte încântată de ea, dar magia s-a dus cum dădeam paginile.

2.”Mincinoșii” de E. Lockhart

(Click pe copertă pentru mai multe detalii)

Cartea am citit-o în 6 luni. Și tot așa, la început eram entuziasmată, însă pe la jumătatea cărții am intrat într-un reading slump urât.

1.”Colecționarul” de John Fowles

Dacă până acum v-am prezentat cărți pe care le-am citit în câteva luni, ei bine, cu cartea aceasta, vreau să vă spun că am tras de mine să o termin 3 ani de zile. Nu mi-a plăcut, dar am citit-o și am păstrat-o deoarece a fost cadou de ziua mea de la o prietenă dragă.

 

Lasă un răspuns

