”Animale fantastice și unde le poți găsi – scenariul original” de J.K Rowling

J.K. Rowling ne invită să descoperim o nouă eră a Lumii Vrăjitorilor…

Newt Scamander, explorator și magizoolog, tocmai și-a încheiat turul în jurul lumii în căutarea celor mai rare și extraordinare creaturi magice. Ajunge și la New York, unde nu are de gând să stea prea mult. Însă își pierde geamantanul și unele dintre animalele fantastice dinăuntru scapă și cutreieră libere prin oraș. Ce urmează e o adevărată nebunie…

Eu sincer sunt fericită că această carte o să apară și la noi. Mai multă magie pe meleagurile noastre. Eu totuși îmi doresc să achiziționez cartea în engleză, pentru că am deja „Harry Potter and the Cursed Child” tot în engleză și primele 2 volume din serie în varianta ilustrată, din nou în engleză.

Însă dacă voi doriți cartea în limba română trebuie doar să dați click pe copertă pentru precomandă. Reducere 25%. Cartea va apărea la editura Arthur.

Eu am văzut filmul la cinema cu un prieten și mi-a plăcut foarte mult. Voi l-ați văzut? Ce părere aveți?

4 gânduri despre „”Animale fantastice și unde le poți găsi – scenariul original” de J.K Rowling

Lasă un răspuns

